waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

zondag 15 december 2013

devilish woman

Ik zou nog eerder de duivel nemen , dan weer die man zijn van die vrouw
Zelfs de duivel verandert niks aan die vrouw haar geest
Lag gister avond beneden om wat rust te krijgen
Lag gister avond beneden om wat rust te proberen te krijgen
Maar ze bleef maar door kletteren  als een wilde gans
En ik lag juist beneden om wat rust te krijgen
De vrouw waar ik van hou, de vrouw waar ik van hield
De vrouw van wie ik hield stal ik van een vriend
Maar ik had geluk hij stal haar weer terug
Nu kan ik eindelijke weer boven liggen een rusten.
(c) copyright tfj

Geen opmerkingen:

Een reactie posten