waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

vrijdag 20 december 2013

Je Zelf




Ik heb een probleem dat ik niet kan verklaren.
Heb een gevoel waar ik geen reden voor zou moeten hebben .
Ik heb geen reden waarom het zo verwarrend is.
Heb geen vragen meer,maar wel ik weet wel excessen.
Mis de reden dat het zo verward.
Ik weet hoe ik me voel als ik bij je ben .
Ik weet niet hoe ik me voel als ik bij je ben.
Om je hen ben.
bij je ben 
 (c) copyright tfj

Geen opmerkingen:

Een reactie posten