waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

maandag 9 december 2013

Automutulatie 2

Er zijn best veel mensen die het doen.
Ongeveer 30/40 procent van de leerlingen in Nederland doet het..
En dat zijn dan nog maar alleen leerlingen.
Je bent dus zeker niet de enige die het doet.
ook bekende mensen doen het of deden het
hier een kleine lijstje van bekende mensen die het deden of doen
  1. Lady Diana
  2. Angelina Jolie
  3. Amy Winehouse
  4. Demi Lovato
  5. Shirley manson 
  6. Richey James Edwards
  7. Russell brand
  8. Marilyn Manson
  9. Sia Furler
  10.  Trent Reznor
Hier onder de pagina hoor je een  paar nummers over automutileren/self-harm
 


Hier nog een tekst wat ik over automutilatie heb gemaakt:

 littekens

Ze zitten overal.
Maar jij kan ze niet zien.
Het bloed vloed uit de wond
Hoe hard ik er ook op druk het is nooit genoeg.
Er zijn zoveel andere mogelijkheden.
Maar toch maak ik telkens weer die snee
Niet alles komt goed
ik verlang allen in het leven naar mijn mes
Mijn geheim. 
 
 (c) copyright tfj


Geen opmerkingen:

Een reactie posten