waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

maandag 2 december 2013

STRIJD DER LIEFDE

Dit is een schilderij wat ik heb gemaakt:
Het moet een spartan(gladiator) voor stellen.
Die in gevecht is met Cupido(amor).
Omdat die niet meer in verliefdheid wil vallen
Deze tekst vond ik er wel mooi bij passen:

                                                                             

 (c) copyright tfj


Jij bent een hartenbreker.
Geboren om te branden.
Je scheurt mijn hart door tweeën en laat me achter in bed.
Je bent de deur al uit voor ik waker ben.
Het is niks nieuws voor jou voor mij.
We hebben deze film zo vaak gezien.
Telkens weer doen we het, de zelfde film afspelen.

Jij breekt mijn rug,terwijl ik mijn hersens breek.
Hoe we het ook doen, het blijft het zelfde.
Je blijft me maar bewerken met dubbelzinnige zinnen woorden.
Komt er dan nooit een eind aan deze film.

Vergeet niet je advocaten te bellen, met je belachelijke eisen.
Je medelijden werkt maar zo lang.
En het begint oud te worden.
Naar al die jaren ben je nog niet volwassener geworden.
En je zal het ook niet worden.
En ik zal er weer in trappen.
Zodat we de film weer opnieuw kunnen gaan spellen.
 (c) copyright tfj


Geen opmerkingen:

Een reactie posten